Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Bra helg

Publicerad 2011-03-21 23:23:05 i Allmänt,

Helgen gick för fort. Vill spola tillbaka tiden och uppleva dopet en gång till. Så himla mysigt var det. Han fick massa fina saker också, tack så mycket :) Just nu ligger jag här i sängen och kollar på Hilding när han sover. Jag kan inte sova som vanligt... Men Fabian sover som en stock iaf:) vaknar väl åtta imorgon bitti. Duktig kille, inte alla barn som sover så bra. Vi verkligen tackar Gud för det duktiga barnet vi fick <3 Idag sprack ännu en tand fram. Går fort nu, viktigt att jag hinner skriva i hans bok vilket datum varje tand kommer :) kul och kolla på sen när han är äldre. Och jämföra med hans syskon :) Men nu ska jag anstränga mig för att somna. Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela