Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

En unge i minuten !

Publicerad 2011-03-14 22:47:38 i Allmänt,

Ikväll kollade jag och min älskling på en unge i minuten. Så himla mysigt program verkligen. Alla är så starka. Det spelar ingen roll hur öppen man är när man åker till bb, hur mycket man skriker eller hur LITE smärtlindring man tar. Varje förlossning är unik! Började gråta när ena paret fick sin son på bröstet. Det är det finaste ögonblicket i livet. Längtar verkligen tills Fabian får sitt lilla syskon, men det lär dröja några år iaf. Vill få fast jobb innan =) men visst längtar man. En liten Gabriella ! Åh va underbart. Barn är det bästa som finns. Och jag vill ha minst ett barn till. Jag är så himla glad att allt är så bra mellan Hilding och mig. Man har ju läst mycket om att det kan bli så att relationen blir sämre när man får barn. Men tvärtom. Det blir bara bättre för var dag som går. Älskar honom så himla mycket, han vill jag gifta mig med. Mannen i mitt liv. Men det får vänta tills vi har fått en till liten och den är några år :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela