Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Liten blir stor

Publicerad 2011-03-09 18:15:14 i Allmänt,

Nej, ingen liten bebis vi har längre. Stora killen nu ju ! Idag var vi och mätte och vägde igen. han väger nu 7540 och är 65,5 lång. Allt ser super bra ut verkligen. Så kul och få så mycket beröm över sitt barn, det vet ni alla som har barn =) Han är ju så himla glad hela tiden, tror med handen på hjärtat att det inte finns nån gladare :) Har börjat äta lite mat också, och det älskar han verkligen. haha blir väl som sin mamma ;) Hon tycker också han är väldigt tidig. han vände sig ju första gången i mitten på januari och så är han tidig med allt annat också, snart sitter han :D mys ! Längtar bara tills han springer runt här i blöjan ! :D <3 Och nästa helg är det ju dop då. Kan tyvärr inte bjuda alla man vill. Man måste dra en gräns nånstans. Vi blir 75 pers, och då har vi tyvärr inte fått med alla vi vill=/ Men så är det. Så bli inte ledsna, ni som inte blivit bjudna. Släkten går först, och sen kompisarna som står nära. :) Nu har jag precis färgat håret, asfult blev det. Får fixa tillbaka till min vanliga hårfärg imorgon, skulle ha lyssnat på Hilding;) Fabian ligger under sitt Pingu gym och skrattar och pratar =) Och idag var vi och fixade dop klänning. Blev en i linne, tycker dom är så himla fina alltså ! Men nu måste jag springa och byta blöja igen, pampers luktar inge gott alltså..jag älskar Libero. Och förresten så förstår jag vad alla vuxna menar när dom säger "det va skönt när dom bara låg stilla på filten på golvet". Nu rullas det hit och dit, och fort går det också. Ska inskaffa en riktigt stor mjuk filt så han kan rulla bäst han vill:) För mysigt är det iaf ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela