Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Måndag måndag..

Publicerad 2011-03-14 14:34:23 i Allmänt,

Vilken härlig dag !! Har varit trött några veckor, och det var inte pga Fabian eller nåt annat med familjen utan det hade med min kropp att gör, har haft järnbrist. Men nu är jag pigg som vanligt vilket är mycket skönt :) Fabian somna precis och jag tar en paus och kollar på Wallander. Har städat och plockat hela dan, och myst med Fabian såklart. Ikväll ska Hilding och jag planera klart allt inför dopet. Prästen kommer nämligen hit imorgon 9.30. Så på lördagblir det dop. Ska bli himla roligt, behöver inte oroa oss över vad Fabian kommer säga iaf. Han kommer kolla på alla människor med hans stora ögon och fundera vad som händer egentligen :) haha goosisen Så den här veckan är det mycket och förbereda till helgen. Alla frågar vad vi önskar oss i dop present vilket är väldigt svårt att svara på. Men jag gillar ju presentkort, på babyproffsen t.ex. Men det är kanske dö tråkigt inte vet jag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela