Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

110505

Publicerad 2011-05-05 09:24:04 i Allmänt,

God morgon !
Har precis lagt ut Fabian i vagnen så han får sova. Idag vakna han 7.30, och efter någon timme sådär är han alltid trött igen och vill sova ca 1 timme. Rätt skönt, kan man fixa lite här hemma.

Planerna för idag är att följa med Hilding in till Örebro, han ska byta ett par skor han köpte när vi var där i måndags. Annars ska vi nog ta det lugnt, ta en promenad med vagnen osv.
Känner mig lite halv konstig idag, hoppas inte jag håller på att bli sjuk bara ;/

Men nu väntar min frukost på mig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela