Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

<3

Publicerad 2011-05-30 15:28:28 i Allmänt,



Nian!? eller ettan på gymnasiet!? haha det va iaf fina tider, vilka puddingar =)

Idag har vi varit hos Jossan och myst ! Ser ut som hon kommer iväg till turkiet. Dock inte med samma plan eller hotell eftersom det var fullt:/ utan några dagar efter oss. Men det blir bra :)

Nu ska jag strax åka ut med mamma en sväng ! ikväll blir det massa mys !
Och imorgon träffa en gammal kompis, eller ja..gammal och gammal:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela