Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

4 nätter kvar.. <3

Publicerad 2011-05-30 07:52:05 i Allmänt,

Idag är det måndag. Detta innebär att det endast är 4 nätter kvar sen kommer älsklingen hem. Jag vet, det är tjatigt. Men aldrig har jag saknat nån såhär mycket ! Förutom Fabian när vi var i GBG då ! Tänker man inte så mycket knallar tiden på rätt så bra. Tack för det. Tack för att det ändå redan är måndag ! Tack för att min pojkvän kommer hem på fredag ! Tack för att jag har världens finaste familj ! <3

Fabian sover än. När han vaknat ska vi fixa oss lite sen åker vi till Jossan och myser ! :) Life is good !
Ännu bättre på fredag ! <3







Min älskade Familj ! <3

Lite kul att Hilding håller sån koll på mina saker ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela