Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Bra helg !

Publicerad 2011-05-08 09:32:43 i Allmänt,

Nu börjar ju helgen ta slut tyvärr. Men en hel dag i solen kvar !

Fredag passa jag på att städa och bädda rent osv. På kvällen kolla vi hockey och så var Malle och Morgan hemma och åt mat.
Lördag åkte vi till Kumla för att kolla när Hildings kusin åkte jetski. Sen hem hit och grilla.
Idag, söndag ska vi inte göra nåt spec, va ute i solen.

Det har alltså varit en riktigt bra helg. Och igår nä vi var i Kumla var Fabian som vanligt så himla duktig. Så lätt att ha med överallt. Vi var ju liksom borta hela dan. Tacksamma över att vi fått en sån duktig prins :)



Så liten har blivit så stor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela