Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Bra vecka

Publicerad 2011-05-15 18:48:04 i Allmänt,

Sitter hemma hos Hilding har precis käkat och nu väntar vi på att finalen ska börja, Sverige-Finland. Har för övrigt en väldigt bra vecka framför mig. Massa roligheter och det avslutas med en bra helg: på fredag är det kalas för mig och min syster (hon fyller år den 23e och jag den 24e), och på lördag blir det kalas för Ellen som fyller år den 23e med:) och på söndag blir det konfirmation !!'

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela