Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Jetski..

Publicerad 2011-05-20 00:09:07 i Allmänt,

Jetski vare ja.. Fabian och jag var med ut till Linnebäck ikväll och kolla när Hilding och Robin åkte jetski. Det är ju faktiskt riktigt kul och kolla men det va lite för kallt idag, kändes som en blåsig kväll när sommaren är över..

För övrigt har vi haft en bra dag. Och nu ligger jag här med datorn och inser att imorgon när jag vaknar upp är det endast 4 dagar kvar till jag fyller 20 och 22 dagar kvar till vi drar. Bra tider nu, Hilding tar ju även studenten och så ska vi gå på balen!

Om en vecka så har Hilding åkt. Vi kommer sakna honom massor, men en vecka går ju fort så:)
Har iaf en sista helg att spendera tillsammans innan han åker, och den här helgen händer det mycket skoj :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela