Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Silver !

Publicerad 2011-05-16 09:25:07 i Allmänt,



Trött litet hjärta ! <3

Jag måste väl också skriva lite om vad jag tyckte om matchen igår. Om man inte vet vilka som vann är det bara att logga in på fejjan;) Jag tycker iaf Sverige kämpa på. Att finnarna är riktigt bra på hockey vet vi ju alla. Men synd att svenskarna inte var på topp. Men så är det!

Jag ligger i sängen med datorn och kollar vad man ska beställa i airshopen. Finns hur mycket som helst, massa smink man vill ha, och billigt är det. Det som är tråkigt..det kan bli mycket då !

Men men, nu ska jag hoppa in i duschen sen får det bli en riktigt god frukost !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela