Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

saknar min babe.. <3

Publicerad 2011-05-29 21:23:05 i Allmänt,



Älskar dig mest av allt, på fredag får vi äntligen träffas igen ! <3

Saknar Hilding så himla mycket. Det blev nästan bara värre när jag fick det gulliga smset förut som fick mig att börja gråta.
Är man nå kär eller!

Imorgon när jag vaknar är det måndag, en dag närmare till fredag ! Och så blir det frukost mys hos Jossan. Och så ska vi ner till resebyrån och se om det finns platser kvar på planet så hon kan hänga med till Turkiet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela