Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

En trött prins !

Publicerad 2011-11-25 14:45:02 i Allmänt,

Har en trött prins här hemma som precis har somnat i soffan. Och då passar jag på att skriva några ord här!
Va inne i Örebro i förmiddags och handlade massor av mat. Så nu klarar vi oss ett tag igen. Älskar känslan när man har storhandlat och verkligen ingenting saknas i kyl och frys :)

Snart ska jag plocka undan lite här och gå in med Fabian till sängen och så ska jag ta ett varmt bad. Skönt !



En kärlek som varar för alltid !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela