Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Good Life

Publicerad 2011-11-24 23:07:41 i Allmänt,

Sitter i fina hemmet och myser. Fabian sover sen halv nio. Trivs fortfarande så jäkla bra i lägenheten. Kvällarna är så mysiga.
 Och idag är det torsdag, imorgon är det helg igen och det känns bara så himla bra i hela kroppen.
 Har en rolig helg som väntar för på lördag ska jag ha drinkkväll med mina fina vänner. Kommer bli så lyckat !
Så imorgon ska vi förbereda lite inför lördagen och åka in till Örebro och handla.
Nu ska jag gosa ner mig i soffan ! Good Life







Akta er för tanten Fabian som är ute och kör ibland ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela