Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

En bra helg !

Publicerad 2011-09-12 20:23:12 i Allmänt,

Helgen som varit har varit den bästa på länge. Önskar att den inte tog slut så fort !
I fredags var det mys, ladda inför lördagen.
I lördags var det stubbrace hela dagen. Så jäkla roligt var det. Hilding körde då, inte jag ;) Det gick riktigt bra för honom ! Stolt flickvän ;) På kvällen åkte Hilding och jag vidare till Julia och hade det trevligt !
I söndags fick jag lite egen tid, skönt var det. Låg och kolla på film och bara slappa hela dan. Gött !

Nu har jag precis nattat lilla älsklingen och ska mysa och kolla på film med Hilding. Det är film väder ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela