Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Grå dag

Publicerad 2011-09-20 18:51:25 i Allmänt,

Idag blev det en riktigt grå, men mysig dag. Fabian och jag var och käka lunch i KGA. När vi kom hem gjorde vi inte ett dugg. Bara mös, lekte, titta på babblarna och gick lite :) Har inte berättat det men Fabian har börjat gå. Så då och då går han några meter. Fattar inte vart tiden tog vägen!?
Nu sitter jag här med lite värk i huvet.. Fabian har följt med bästa mormor till Sinnerud. Så skönt att få vara själv när jag har ont i huvet, tack för att du finns mamma :) <3

Nu ska jag laga lite käk. Ha en bra kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela