Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Soffbord!

Publicerad 2011-09-26 09:28:12 i Allmänt,

Igår såg vi ju Jägarna 2 på bio. Är förmodligen den bästa svenska film jag sett. Så sjukt bra var det. Den filmen är värd att köpas när den kommer ut :) Första Jägarna tycker jag är riktigt bra, men den här var så himla mycket bättre ! Min nya favorit :)

Nu sitter jag här, kom precis in från en promenad med Fabian, som somna :) Kollar efter soffbord. Vill ha ett vitt runt. Så senare får vi nog åka iväg och kika på lite möbelaffärer :)
Nu ska jag packa inför flytten på fredag !



Älskar det här soffbordet. Men det måste man beställa på internet, vilket inte känns så himla roligt..

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-09-26 10:51:09

Jag har en fråga, vad har du tänkt att göra när din mamma ledighet tar slut? Kommer pappan ta någon? :)

Postat av: Lisa

Publicerad 2011-09-26 20:03:37

Jag ska jobba två år, sen ska jag plugga. Det beror på. Han vill helst jobba så förmodligen blir det bara jag som är mamma ledig :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela