Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Charmtrollet

Publicerad 2012-04-26 09:36:05 i Allmänt,

Äntligen fick jag tummen ur och tog kort på soffan och skickade in till sommarlagret. Soffan vi köpte i oktober är sjukt ful redan, tyget är asfult och så är hela soffan helt nedsutten. Som en soffa ska bli efter typ tio år eller nåt.. Så hoppas vi får pengarna tillbaka så vi kan köpa en bättre soffa nån annanstans..

Snart ska mammas lilla kille ut och flyga. Den 9e juni åker jag, Hilding, Fabian och mamma till Kiruna för att hälsa på släkten. Längtar så sjukt mycket. Det är nåt speciellt med Kiruna som inte kan förklaras, det måste upplevas. Perfekt också att hans första flygning inte blir så lång ! :)


Nu ska jag bädda och göra iordning i lillemans rum. Ha en bra dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela