Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Crash and burn

Publicerad 2012-02-28 22:06:15 i Allmänt,

Älskar vädret som var idag. Jobbade först mellan 7.30-14.00 sen hämtade jag Fabian på dagis. Sen tog vi en långpromenad. Sen fick jag lite egen tid och passade då på att ta en ännu längre promenad. Och blir ju så pigg av att va ute så städade lägenheten när jag kom hem, skönt !
Nu sitter jag här och ska snart sova faktiskt. En dag imorgon med. Jobbar 7.30-14.00 sen blir det Örebro på kvällen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela