Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Drömmar, varför finns dom..

Publicerad 2012-02-14 08:22:34 i Allmänt,

Precis vaknat upp ur den bästa drömmen jag drömt i hela mitt liv. Känns inge bra alls när man vaknar och inser att det hela bara är en dröm... Det kan man bli deppig över. Men kan ju vara en sanndröm, det hoppas jag;)

Jaja, ett tag sen jag uppdatera här. Fabian har varit sjuk ett tag nu så inte vart på dagis på en vecka. Han är hemma idag med men imorgon får han gå iväg igen:)

Nu ska jag vila huvet en stund till innan lilleman vaknar =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela