Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

.

Publicerad 2012-02-25 00:09:52 i Allmänt,

Sitter här vid datorn och lägger över lite bilder från kameran. Saknar min lilla prins som sover hos mormor och morfar inatt eftersom det blev lite sent. Det är tomt när han inte är här hemma, det känns alltid så bra när han ligger i sin säng och sover. Men jag vet ju att imorgon när jag vakna hoppar jag i kläderna och åker och hämtar min grabb :)

Lägger upp lite bilder på Fabian. Det är från hans födelsedag och efteråt, bättre sent än aldrig..













Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela