Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

fin dag

Publicerad 2012-02-23 14:53:34 i Allmänt,

Precis varit ute och gått en långpromenad med min lilla prins. Det är så fint väder och jag får så mycket energi och allt känns så bra, ingen huvudvärk eller nånting !
Som sagt är Fabian förkyld och hostig så inge dagis idag.
Men hostan börjar förhoppningsvis bli bättre då han fått en ny medicin som faktiskt verkar hjälpa, skönt ! Men baggängens vårdcentral måste ju verkligen vara den sämsta. Varje gång jag ringt dit när Fabian varit sjuk är det antingen så att det inte finns en tid för undersökning eller så får man ringa vidare till barnmottagningen. Visst, dom är jätteduktiga på barnmottagningen men tycker det är så dåligt att man inte ens får komma till baggängen och få honom undersökt. Och på barnmottagningen går barn under ett år i första hand. Vården har verkligen sina brister... Det är annat med Pilgården i Degerfors, dit får man alltid komma.

Nu ska jag passa på att städa av lite här hemma medans Fabian sover så sött !
Peace



Bild från sommaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela