Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Jobb..

Publicerad 2012-02-21 22:58:15 i Allmänt,

Har börjat komma igång med jobb nu. Nu i veckan har jag börjat i ett nytt lag. Och imorgon innan kvällspasset ska jag träffa en annan chef. Det går bra nu..

Fabian har verkligen världens förkylning och känns som den aldrig försvinner. Så tråkigt och jobbigt när han inte kan va på dagis. Men igår och idag har min mamma varit här och passat honom medans jag jobbat. Undra vad jag skulle ha gjort om jag inte hade haft världens bästa mamma!? Hon ställer verkligen alltid upp, jag har världens bästa föräldrar !

Just nu ligger jag i sängen och slöar och ska snart kolla på en film, Life as we know it. Njuter av att inte behöva ställa klockan till imorgonbitti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela