Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Skön känsla

Publicerad 2012-02-24 14:09:06 i Allmänt,

Precis kommit hem från jobbet. Är själv hemma eftersom Fabian är med mormor och morfar hos min faster i Katrineholm på kalas. Och eftersom han inte kunde va på dagis idag och jag fick jobb så tog dom med sig honom. Världens bästa !

Nu ska jag slänga i mig lite nudlar, sen blir det en promenad sen ett varmt bad. Det är skönt och få lite egen tid !
Men ikväll kommer min lilla skatt hem igen och det känns bra ! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela