Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

sommaren kommer snart..

Publicerad 2012-02-01 13:19:12 i Allmänt,

För första gången i hela mitt liv har jag lite ångest över att det är vinter och inte sommar. Detta kan bero på att jag sitter och kollar massa bilder från sommaren, även våren. Fint väder var det och inga jackor behövde man ha ! :P
Men tänk att det redan är februari och snart vår och sen kommer sommaren. Känns underbart.

Just nu är Fabian på dagis. Jag fick sjukanmäla mig idag eftersom jag mådde piss inatt:( tråkigt eftersom jag trivs så jäkla bra på jobbet !
Men snart är det dags att hämta lilleman, om en timme. Älskar när jag får åka iväg och hämta hem honom. Det är mysigt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela