Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

That boy makes me laugh !

Publicerad 2012-02-25 10:23:34 i Allmänt,

Precis tagit på mig kläder och väntar på att Hilding ska frukost. Sen får jag åka ner och hämta Fabian :)
Förmodligen blir det en långpromenad i Åtorp eftersom det idag med är så skönt väder. Verkligen vår ute !

Ikväll ska jag iväg på 20 års kalas. Angelica har ju fyllt. Kommer förmodligen va nykter eftersom det är jobbigt att va sliten imorgon när man har en liten son att ta hand om :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela