Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Unga föräldrar

Publicerad 2012-02-23 15:14:40 i Allmänt,

Hur kul är det inte att bara fler och fler unga får barn !? Det är ju underbart.
Att va en ung mamma är det bästa som finns. Jag är verkligen så himla lycklig och stolt över att jag blev mamma när jag var 19 år. När jag är ute och går med Fabian i vagnen ler jag, för det är det bästa som finns.
 Det finns absolut inga nackdelar enligt mig, att vara en ung förälder. Ja jo man kanske inte kan "leva livet" anser vissa. Men jag tycker ju mer att barn är ju livet. Om man nu vill resa och leva livet kommer man ju hinna göra det när barnet är stort. För då är man fortfarande ung. Det känns ju bra.

Det är bara att inse att alla har olika åsikter om "unga föräldrar". Hade jag kunnat gjort nånting annorlunda hade jag inte ändrat på nånting.

Jag älskar min son mer än något annat







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela