Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

2012

Publicerad 2012-01-04 10:18:52 i Allmänt,

Sitter med en klump i magen och fattar inte vart 2011 tog vägen. Det var så mysigt att va mammaledig. Men på måndag ska jag börja skola in honom på dagis. Min lilla prins, hur ska jag klara mig utan honom om dagarna!? antar att man vänjer sig ! Jobbigt känns det iaf :( Men vet att han kommer älska att va på dagis :)

Idag behövs hela lägenheten städas. Brukar alltid va fint här hemma men är trött sen nyår och jag orkar inte alltid städa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela