Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

forever..

Publicerad 2012-01-08 18:01:11 i Allmänt,

Så trött på allt nu. Jag känner mig tom i hela kroppen. Jag känner mig fruktansvärt arg samtidigt ledsen. Jag vill bara åka härifrån ett tag, ta med mig min lilla solstråle till son.
 Känna efter lite hur allt känns. Man orkar liksom inte. 


Tack för att jag fick min fina lilla son som sprider glädje och kärlek !



När ett barn föds sjunger änglarna ! <3



Kommentarer

Postat av: Jonna

Publicerad 2012-01-09 22:42:58

Nåå, mosters lilla prins! Älskar er <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela