Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Minnen

Publicerad 2012-05-08 19:34:09 i Allmänt,

Sitter och kollar igenom massa gamla bilder och konstatera att jag har haft ett väldigt bra liv, och jag är bara 20 år.. Gymnasietiden va grym och jag saknar den varje dag. Nu är det snart två år sen studenten. Usch, tiden bara springer iväg och jag fattar inget..

Just nu väntar jag på att luggen ska växa ut så jag kan klippa kort hår, känns som det går trögt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela